yadigar

Şubat 21, 2006

Bir Aşurede Benden



5 yıllık evliyim ama hiç aşure pişirme deneyimi yaşamamıştım. Bunda aşurenin benim pek sevemediğim bir tatlı olmasınında etkisi olsa gerek. Eşimde meraklısı degil. Böylece bizim tencereler hiç aşure ile dolup taşmadı. Ama geçen hafta Texas Üniversitesindeki öğrencilere dağıtılma niyetiyle bir aşure pişirme günü yaptık. 3 arkadaş toplandık ve yaklaşık 9 saatlik çalışmanın sonrasında 700 kişilik aşure hazırlamış olduk. Gerçekten çok yorulduk ama iş bittikten sonraki ürün tüm yorgunluğumuzu unutturdu bize.

4 Yorum:

  • asure sevmedigini bilmiyordum. bense tam bir asure canavariyimdir. muharrem ayi benim kilo alma ayimdir da diyebiliriz. hatta kendi capimda asure yeme rekorlarim bile vardir :) bu sene bütün talebelerimin getirdigi asureleri ayni gun yedim. himmm simdi olsa yine yerim :) cok seviyorum napiyim. keske her ay asure ayi olsa.
    klasiklesmis bir cumle ile bitiriyorum yorumumu,
    kimbilir senin parmaginin oldugu asure ne gusel olmustur canim arkadasim keske o 700 kisiden biri olsaydim :) ama beni bir kase doyurmazdi haberin olsun :)

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 3:44 ÖÖ  

  • Aysecim ben senin siteyi yeni farkettim, hic haberim yoktu talan ettim tabi hemen:)) Masallah hunerlerini dokturmussun yine..Asurelerde super gorunuyor bende bayilirim asureye..Emin Nafi de kocaman olmus yavrum ya.. Op onu benim ve Metin`in yerine..

    Blogger Aslan Ailesi adlı yazara göre, saat: 1:36 ÖS  

  • Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 6:55 ÖÖ  

  • Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 11:52 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa