yadigar

Eylül 01, 2005

herkes yalnız

Burda herkes yanlız, bir ben değilim.
Bu sabah 9 sularında yakınlarımızdaki bir parka ( Mason Park) gittim hem yürümek hemde oğulcuğum Emin Nafiyi eğlendirmek için. 10 dk. sonra İranlı bir bayanla karşilaştık, selamlaştık ve konuşmaya başladık. 27 senedir burada yaşadığını öğrenince üzülmeden edemedim. Niye mi? 27 senesini geçirdiği bu ülkede sabah yürüğüşüne beraber çıkacağı bir arkadaşı olmamasına..Sonra birde kendime baktım ve önümüzden köpeği ile geçip giden şapkalı beye...

Düşündüm! Boşuna üzülmüşüm dedim bunca yıl yanlızım diye. burada herkes yanlız...

1 Yorum:

  • yalnız orada değil aysecanım... heryerde herkes yalnız... yalnızlığın sırrına erdiğin vakit içinden fısıldadığın tek cümle "tek dost Allah", "tek dost Allah"

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 1:29 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa