yadigar

Ağustos 19, 2005

Şeftaliyle Tart


Hiç böyle zevkli ve kolay olduğunu bilmiyordum tart yapımının. Üstelik lezzetli de.. Eee ben bunu yine yapayım o halde..Bir başka zamanda elmalı ve kayısılı tart yapmak istiyorum. Bakalım onlar nasıl olacaklar.

Tarif
Semaver den. Tarif için teşekkürler..


















Burada henüz rendelenmiş hamur parçalarıyla kamufle olmamış halini görüyorsunuz. Şeftalilerin kabuklarını soymadım ama isteyen soysun. Benim tavsiyem ise, benim gibi yapmayın..Yapacak olana afiyet olsun, yapmayanın da canı sağolsun.





2 Yorum:

  • Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 1:25 ÖS  

  • ben bir daha yapayim demisim ya yaptimda, bu defa kayisilisini. /ben begenmedim kayisilisini, sizde yapmayin:)

    Blogger koroglu adlı yazara göre, saat: 9:04 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa