yadigar

Şubat 20, 2006

Gurbette Lahmacun


Şöyle ağız tadıyla lahmacun yemiyeli ne kadar oldu bilmiyorum. Son 4 sene içinde sadece 1 defa yeme imkanı bulmuştum diye hatırlıyorum. Zamanında en çok sevdiğim bir yiğecekten bu derece ayrı kalmak tam bir nefis imtihanı olsa gerek deyip sabrettim. Taki bugüne kadar...Sabrım selamete erdi. Bugün canım acayip bir şekilde lahmacun çekti ve internette buldugum bir tarifi uyguladım. Sonuç olarak hem pratik hem de neredeyse ülkemin lahmacunları kadar lezzetli idiler.

3 Yorum:

  • Amerikadan istanbula ilk gelisinde seninle cok guzel bir eyüp gezisi yapmistik. bu gezi esnasinda ensar da yedigimiz lahmacunun tadi hala damagimda. ensarin onunden her gecisimde aklima gelir o hos sohbetin esliginde yedigimiz yemek, eyup, piyerloti, halic ve balat seferimiz.
    bebesin oldugunda bebek arabasiyle gelip halic kiyisinda yurumeyi dusledigimizi hatirliyorum bir de:) emin nafiyle gitmek mumkun olmadi, nasip olursa dortlu bir gezi tertip ederis artik, ne dersin ayse can'ım. bu arada sahiden lahmancunların gusel gorunuyor. gevrek gevrek. ellerine saglık olsun.

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 3:14 ÖÖ  

  • Eyup sultana baskalariylada gitmis olmama ragmen, banada orasi hep seni hatirlatiyor.ne guzel!!!lahmacunlar guzel oldu gercekten esracanim. hatta 2-3 gun hala ne kadar lezzetli olduklarini dile getirip hakkini verdik Allahin o nimetininde:)

    Blogger koroglu adlı yazara göre, saat: 2:41 ÖS  

  • Great site lots of usefull infomation here.
    »

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 11:52 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa