yadigar

Nisan 23, 2005

geliyoruz

Çok oldu yazmayalı biliyorum ama suçun tamamı bende değil. İnternetin aziziliğine uğruyorum son birkaç haftadır. Hem internet bağlantım yavaş idi hemde bilgisayar yorgun. Böyle olunca bende de heves kalmıyordu bir satır yazacak. Şimdi düzeldi ama bu defada araya ayrılık girecek....

Günler su gibi aktı geçti ve vakti geldi oğlumuda alıp Türkiye yollarına düşmenin. Nasipse 4 gün içinde gözüm vatan görecek, kulağım ezan duyacak. Oğlum Emin sevgi dolu kucaklarsa sükunet bulacak.. Şimdi vakit sancılı yeni sevinçlere..

4 Yorum:

  • Hayirli yolculuklar size! Bizim icinde dinleyin, koklayin, gezin oralari :) Esininde doum günü kutlu ve yeni yasi hayirli olsun!

    Tekrar ii tatiller.. Gönlününüzce vakit gecirin o diyarlarda! :)

    Blogger yEşiL adlı yazara göre, saat: 6:01 ÖÖ  

  • geldin canim aysecanim en sonunda geldin.ve emin nafi o da geldı.. oyle sabirsizlaniyorum ki onunla tanismak icin. seni gormek icin.seni henuz gormesemde aynı geceyi yasiyor olmamız.. ayni sehirde nefes aliyor olmamiz bana oyle iyi geldi ki... canim arkadasim iyiki geldin... sana cok ihtiyacim vardı.

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 2:52 ÖÖ  

  • YADİGAR HASRETLER VAR CEPLERİMDE

    ve gidiyorsun...
    bana bir hasret daha birakip gidiyorsun... oglun nafinin özlemi... vedalasirken alistim
    dedimya özlemeye.. yalan söyledim.. alisilmiyor be aysecanim, olmuyor. eve donus yolunda agladım... cok agladim neden bu kadar agladim bilmiyorum... bakamadim son bir kez ardima.. oysa biliyordum ki oradaydin... sana donup ısıltılı gozlerle el sallamamı bekledin... ama bakamadim arkama... ne desem bos gittin iste. selametle

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 11:53 ÖÖ  

  • YADİGAR HASRETLER VAR CEPLERİMDE

    ve gidiyorsun...
    bana bir hasret daha birakip gidiyorsun... oglun nafinin özlemi... vedalasirken alistim
    dedimya özlemeye.. yalan söyledim.. alisilmiyor be aysecanim, olmuyor. eve donus yolunda agladım... cok agladim neden bu kadar agladim bilmiyorum... bakamadim son bir kez ardima.. oysa biliyordum ki oradaydin... sana donup ısıltılı gozlerle el sallamamı bekledin... ama bakamadim arkama... ne desem bos gittin iste. selametle

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 12:18 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa