yadigar

Mart 08, 2005

acemi şansı



Bir diğer 40 yama çalışması.
Sanırım bu ilk ciddi ve beni yoran çalışma oldu. Şimdi tam olarak ne kadar sürede tamamladığımı hatırlayamıyorum ama oldukça yorucu olduğunu söyleyebilirim. Bir kitapta modelini görüp aynı akşam yapmaya karar verince evdeki kısıtlı kumas seceneklerim beni epey zorlamıştı karar aşamasında. Sonrasında ise gittikçe büyüyen örtüyü elde küçük küçük dikmek hiç zevkli değildi. Ama sonrasında ortaya çıkan ürün beni mutlu etti. Tüm emeğimi fazlasıyla hakeden bir örtüydü o artık.
Şimdilerde bunu Eminin oyun alanına seriyorum, yumuşacik ve sıcacık olsun diye....
Ölçüleri 122x122 cm ( 48" x 48"). Tüm kumaşlar pamuk ve içine yerleştirdiğim elyaf sayesinde kalın oldu ve ince dikişleride bazı kısımları alçaltıp bazı kısımları yükseltti. Bu da hoş bir görünüm sağladı.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa