yadigar

Mart 01, 2005

puding


Minik misafirim Beyzayi bahane ederek kakaolu puding hazirladim. Bahane ederek diyorum çünkü puding nedense çok rağbet görmüyor bizim evde. Tabi bunun müsebbibi mutfaktan sorumlu olan kişi, yani ben. Bugün farkettim ki daha önceden alıp depoladığım paketlerin son kullanım tarihi geçmeden puding yapımına hız vermeliyim.
Servis icin Esracanın hediye ettiği ve rafta bana gülümseyen bu bardaklari kullanmak eglenceli oldu. Minik Beyzanınkini yuvarlak bir kaseye koyup soguduktan sonra ters cevirerek servis yaptım. Keyifle yedi neredeyse tabağındakinin hepsini. Yine gel bize olmaz mı Beyza...

3 Yorum:

  • esracanim bak o baradaklar onca yolu bosu bosuna gelmedi.

    Blogger koroglu adlı yazara göre, saat: 12:05 ÖS  

  • Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 12:12 ÖS  

  • canimsin benim sen... güzel aysecanimsin... o bardaklari aldigimiz gun ne kadar eglenmistik hatirliyormusun? hep eglenelim yine insallah... cabuk gel...

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 12:13 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa