yadigar

Şubat 28, 2005

emin nafi




Kim bu yakışıklı acaba?

4 Yorum:

  • benim annecim tanimadin mi?

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 10:21 ÖS  

  • nasil bir sifat eklemeliyim nafinin isminin basina bilmiyorum...
    aysecanim bana dostlugunu hediye etti önce, o tadina doyamadigim sicak dostlugunu.. ve finali nafiyle yapti.. o da can'im dan gelen güzel hediyelerden biri oldu benim icin... seker cocuk..cok defa monitore yapısıp optugum tatli yegenim(etrafımdakilerin saskın bakısını umursamadan..) seni herkes cok sevecek emin nafi... sen dogustan sanslısın kereta cunku cokca sevilen bir annen var...referansin saglam yani:)bide (bunu benim icin sölemek cok utanc verici ama) seni kıskanıyorum bu aralar ayagını denk al karısmam walla...ole cok aglama, acıkma cokca uyu olurmu:)bir gelsen yanaklarının benden cekecegi var haberin olsun... :) seni dortgozle bekliyorum ve anneni...

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 6:06 ÖÖ  

  • yarın seninl tanisacagiz nafi... oyle heyecanliyim ki... cok tuhaf hissedecegim sanki... annen bana cok yakın sen bir o kadar yabanci..ama eminim sen o sirinliginle yabanciligimizi yakinliga cevireceksin. seni cok merak ediyorum. dilermi sende beni cok seversin.yarin gorusuruz...:)

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 12:12 ÖS  

  • nihayet tanisdik...ama seni anlatmaya calismak yerine, senin sirinligini tasvir etmekte kelimeler yetersiz kaliyor demek daha dogru olacak sanirim...mutebessim cocuk, ayni annen gibi ne kadarda yakisiyor sana gulmek. sende beni sevdin biliyorum:)sen aliskanlik yapiyorsun bu arada... seni ozledim:)ve ayaklarim beni ebru kursu donusu teyzenin evine goturdu iki gun sonra... arkadasimi kapida bekletip seni ayakustu gorebilmekti istegim ama olmadi :( dedeye gitmissiniz cunku:)dilerim cokca gorebilirim seni tatil suresince...
    artik sani veya tahmin cumleleri kurmuyorum " emin nafiyi sevecegim muhakkak" seklinde... "şimdi emin nafiyi cok seviyorum" diyebiliyorum cunku EMİN NAFİ SENİ COK SEVİYORUM TEYZECİM :)

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 8:46 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa