yadigar

Haziran 03, 2011

7 Ayliklar

Zaman, yaslandikca (ihtiyarlik degil henuz tabiki, yas arttikca, yaslandikca) nede cabuk geciyor..Kuzucuklarim 7 aylik oldular bile. " Yirttin" dedi arkadaslardan biri bugun. Yirttik mi gercekten?

Melis Zeynebimiz, gun gectikce daha da kendisine baglandigimiz kizimiz evimizin havasini gercekten degistiriyor.. Sanki bizi sakin hali ile durultuyor.Her eve bir kiz evlat nasip etsin Rabbim insallah. Artik elleri uzerinde kelimenin tam anlami ile emekliyor. Emekler vaziyetten oturma pozisyonuna gecebiliyor ki bunuda ona abisi Emin Nafi ogretti. Tabiki bu hareketi yapan otomotikman oturur pozisyondan emeklemeye ani gecisler yapabiliyor. Geceleri emzik almaya basladi ama bu onlarin daha derin uyumalarina hic mi hic faydasi olmuyor, bildireyim. Uykusuz gecelere devam yani..Ustelik daha Melisin dislerinden haber,iz yok bile. Simdi Yusuf Kerim abisi ile yerlerde yuvarlaniyorlar..Evet Yusuf daha cok kabullenmis durumda kardeslerini ve onlari gormemezlikten gelmiyor artik. Hatta onlarla oynamak, onlari guldurmek hosuna bile gidiyor.

Selim Erdemin benim, mizmiz keltosum. Aslinda hakki var yavrum naapsin biri cikmis, digeri cikmak uzere 2 disi var. 3 gunduz-gece uyumadik ve bide baktik ki sirin mi sirin bir disimiz var artik. Cocuklarimin ilk dislerinin cikisi beni nedense cokca heyecanlandirir, cigliklar atttirir. Daha sirada Melisin cigligi var:) Selimde asker gibi surunerek heryere gidiyor hatta bir kac gundur elleri uzerinde emekleme calismasi yapiyor. Keyiflenince agzini kocaman acip bi sarki soylemesi var ki nasil tarif edeyim bilmiyorum. Aaaa nin her tonunu duyuyorum..Bu arada Meliste " ba ba baba" gibi anlamsiz (!) ( ben o kadar basinda bekliyorum 24/7 cocuk kalkmis baba ba gibi anlamsiz seyler soyleyip duruyor) sesler cikariyor.

Evet ikiz buyutmek ki henuz 7. ayimizdayiz, zor ama cook zevkli. Cogu zaman kendimi bir maratonun icinde hissediyorum. Hele disari cikmam gerekiyorsa cocuklarla en az 1 saat onceden hazirlanmaya baslamaliyim ki vaktinde gidecegim yere varayim. Birbirinden guzel, saglikli ve tatli 4 evladimizla biz kendimizi cok zengin hissediyoruz..Rabbim hepimize hakkiyla evlatlarimiz yetistirmeyi nasip etsin.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa