yadigar

Nisan 02, 2007

Dis Bugdayi

Oncelikle neden bu kadar uzun suredir ortalikta yokum, onu izah edeyim. Bizi ziyaret eden buyuklarimizle birlikte bizde Turkiyeye gittik. Yaklasik 3 ayimizi gecirdik guzelim memleketimde. Istanbuldaydim,yedi tepeli sehir yine buyuledi kendine bizleri. Buraya dondukten sonra ilk olarak tatilimizden bir kac resim eklemek istedim ama fotograf makinamda soruncikti ve ben turkiyeden bana gonderilecek resimleri bekliyim derken vakit gectide gecti.

Bende artik o resimlerden umudu kestim. ama hala kameramdaki resimleri bilgisayarima atamiyorum:( bu gun ekledigim resim de baska bir arkadasin kamerasindan cekildi.

Simdi gelelim asil mevzuyaaa..
Ogulcugum, yusuf kerimim biraz rotarlida olsa (abisine gore) ilk disini cikarmis bulunuyor. O gunu kutlamak icin buradaki arkadaslari davet ettik. Yaklasik 17 teyze ve 10 abi-abla ile birkac saat gecirdik. Tum yavrularimiz icin dua ettik, icine mantininda dahil oldugu lezzetli mamalardan yedik, en sonda oglumun onune, kitap,tarak,bicak gibi esyalar koyup sectigi esya ile ilgili ne meslegi sececegini tahmin ettik. Oglum tokayi secti, berber mi olacak acaba?

Diger cocuklara iclerinde minik hediyelerin oldugu paketler verdim, teyzelerin birinede kendi ellerimle yaptigim 40 yama kirlent hediye ettim bugunun anisina. Ama resmini cekmedigim icin gosteremiycem. Oyle boyle o gun anilarimizda hos bir yeri kapti bile..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa